Ми у Facebook
10.04.2011, 17:17

Рівнянам показали модні новинки сезону “весна-літо 2011”

Перша у Рівному модна подія "FASHION TIME" зібрала днями активних мешканців міста, які полюбляють усе нове та ексклюзивне. Упродовж трьох годин глядачі, занурившись у вишукану атмосферу гламурної VIP-вечірки, знайомились із новинками світу моди та... автомобілів!
Цікавим рішенням стало місце проведення події. Ефектна презентація нових колекцій одягу та аксесуарів сезону "весна-літо 2011" відбулася в сучасному автомобільному комплексі "Автоград на Пухова, 85". Відтак, презентації моделей одягу гармонійно доповнювало знайомство із новинками автомобільного світу, які можна придбати в "Автограді", та розповідями про цікаві події та акції, на які традиційно багатий рівненський "Автоград".



- Ідея організувати "FASHION TIME" у Рівному виникла ще декілька років тому, - розповідає співорганізатор події, директор Агентства моделей "ART models" Оксана Ігас. - Проводити подібні заходи плануємо кожного сезону. У Рівному є багато красивих людей, які достойно можуть представити колекцію на подіумі. У нашому місті є й аудиторія, яка не менш достойно оцінить представлене. Така презентація не лише ознайомить із гостей із модними трендами сезону, а й дає можливість невимушено поспілкуватись з молодими рівненськими дизайнерами та спеціально запрошеними гостями зі світу моди столиці.



...Атмосфера справжнього свята моди відчувалась іще до початку події: до автосалону, де проходив "FASHION TIME", гості, немов на Каннському кінофестивалі, заходили яскраво-червоною доріжкою; біля входу їх зустрічали моделі "ART models", а, потрапивши до середини, відвідувачі з приємним подивом відзначали, як знайоме приміщення автосалону перевтілилось на справжнісінький модельний подіум! І ось — довгоочікувана мить початку: відвідувачів "FASHION TIME" вітають ведучі свята — відомий рівненський діджей, ведучий багатьох стильних тусовок МС Tarantinoff у стильному костюмі від Михайла Вороніна та ведуча телеканалу "Рівне 1" і модних подій Рівного Олена Гаврилюк у вишуканій сукні від Dolloris. Впевненість і влучні жарти ведучого разом із бездоганною мовою та сяючою посмішкою його супутниці створили той вдалий сценічний фон, на якому модне дійство розгорталось немов за порухом чарівної палички — легко і послідовно.



Упродовж вечора на подіумі представили три авторські та шість брендових колекцій. Першим трендом вечора стали стильні вишиванки, оригінально поєднані із джинсовим одягом. У новому сезоні для стильної молоді дизайнери радять сміливо поєднувати в одязі елементи сучасного та минулого, що вирізнятиме кожного оригінальністю. А далі були ділові костюми для жінок — та спортивний одяг з мембранним покрииттям для активної молоді, дитяче вбрання — та зваблива білизна...



У перервах між показами глядачі насолоджувались виступами танцювальних колективів "Лінія" та "Light dance company", а також дізнавались про новинки автомобільного світу, представлені в "Автограді на Пухова, 85".

- Співорганізатор модної події "FASHION TIME" у Рівному автомобільна компанія "Автоград" представила два суперкари нового покоління у своєму модельному ряді. Сьоме покоління Volkswagen Passat та спортивний Рено, яких у світі вийшло до продажу лише 100 екземплярів, розраховані на тих людей, для яких у житті на першому місці стоять емоції, - розповіла виконавчий директор компанії "Автоград" Вікторія Коржиньовська.



Пам'ятним для багатьох присутніх моментів стало вручення сертифікатів про закінчення Школи моделей "ART models" - їх отримали випускники відразу двох груп, які нещодавно завершили навчання основ модельної справи. Своєрідні "путівки" в світ модельного життя дівчатам і хлопцям-моделям вручив відомий рівненський фотохудожник Едуард Хитрий.

...Затамувавши подих, спостерігали присутні за цікавими рішеннями весільних та вечірніх суконь для гостей, які презентувала дизайнер світового бренду "Dolloris" Зінаїда Троянчук. Її колекція розрахована на дівчат різного зросту та статури, а "родзинкою" весільного вбрання від рівненської дизайнерки стали підвінечні сукні для... майбутніх мам. Їх демонстрація (так само, як і виступ дітей-моделей) стала чи не найбільш зворушливим моментом свята, зірвавши справжній шквал оплесків присутніх! На показі Зінаїда Троянчук показала й кілька суконь для маленьких красунь, які увійдуть у її нову колекцію.



На десерт вечора гостям презентували колекцію одягу від дизайнерського дуету із Києва "Agajan Bezroda", роботу якого вже встигли оцінити на всеукраїнському показі "Ukrainian fashion week". Саме там молоді дизайнерки достойно представили себе як нові імена у світі моди. Принципово нова лінія одягу "Революція 80-х" має експресивний характер. У колекції робиться акцент на жовтий колір у поєднанні із білим, теплими пастельними тонами персикового та кількома відтінками коричневого.У своїх роботах столичні модельєрки по-особливому виділили зону плечей, масивності яким надали за рахунок химерного крою.

- Готуючи колекцію, багато часу затрачали на ескізи, щораз вдосклоналюючи задум, а пошити вигадане вдалося впродовж місяця, - поділилась гостя із Києва, рівнянка за походженням Діана Агаян.

Про те, що до моди повертається стиль ретро, який яскраво виражається навіть в аксесуарах, свідчила колекція сонцезахисних окулярів, яку продемонстрували моделі "ART models". Зокрема, для жінок у цьому сезоні модною будуть окуляри зі склом у формі переверненої піраміди, метелика або ж котячого ока із пласким широким обідком навколо. Для чоловіків у новому сезоні рекомендують сонцезахисні окуляри із круглими скельцями, як у Гаррі Поттера.

На завершення показу всі гості вечора отримали у подарунок третій номер рівненського стильного глянсового журналу "ART models", який висвітлює яскраві події світського життя нашого міста. Дружнє невимушене спілкування продовжилось під час фуршету. Можливо, саме тут, у вишуканій обстановці гламурної VIP-вечірки, у ті хвилини народжувались нові амбітні бізнесові задуми, встановлювались взаємовигідні ділові та особисті контакти... Стильні та активні, впевнені та самодостатні, яскраві та успішні люди Рівного, яких зібрала Перша в Рівному модна подія "FASHION TIME", матимуть ще не одну нагоду для подібних зустрічей — адже наступний такий показ відбудеться вже у червні. У календарі організаторів — 365 днів креативу на рік, а отже, як мовиться, далі — неодмінно буде!





На правах реклами

купити смартфон Apple iPhone 15 Pro max у Львові, Україна


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ