Ми у Facebook
01.02.2012, 13:14

Рівненські чиновники та правоохоронці шукали винних в аварії, яка забрала 10 життів

В останній день січня у Рівненській облдержадміністрації пройшла колегія, яка майже повністю була присвячена безпеці руху на дорогах області. Більшість часу присутні шукали відповідь на питання, хто ж винен у ДТП, що сталася поблизу Рівного і забрала життя десяти людей.
Страшна аварія, схоже, змусила мобілізуватись владу та правоохоронні органи. Проблеми, про які до цього не говорили вголос — тепер отримали розголос. Обласні чиновники обговорювали причини, які могли призвести до недавньої аварії мікроавтобуса, у якій загинуло десятеро людей. Звісно, перш за все винен водій, але його вина — це скоріше наслідок цілого ряду обставин. Серед яких — неналежний стан доріг, неналежний контроль над перевізниками, мізерний штат інспекторів ДАІ. Та й цей штат, як виявилось, вже давно працює без свого керівництва.

— Контрольно-наглядова функція ДАІ за станом дорожнього руху потребує суттєвого покращення. На сьогодні керівник цього підрозділу, Ковальчук, вже практично місяць перебуває на лікарняному. Другий керівник ДАІ, заступник начальника УМВС в області Бейчук, вже чотири місяці не виходить на роботу, відкриваючи в різних областях лікарняний. Як результат, діяльність служби (ДАІ — авт.) була пущена на самоплив. Найближчим часом буде вирішене питання заміни цих керівників, — доповів начальник УМВС у Рівненській області Василь ЛАЗУТКО.

ДАІшники грошей не збирають?

Ще однією причиною погіршення стану безпеки руху на дорогах, на думку головного міліціонера області, є скорочення складу ДАІ. На сьогодні, за словами Василя Лазутка, скорочено 154 інспектори. Залишилось працювати 260. А ті інспектори ДАІ, котрі ще залишились, фактично позбавлені права контролю за технічним станом транспортних засобів.

Така ситуація призвела до того, що Державтоінспекція не здатна забезпечити належний нагляд за безпекою руху на дорогах. Окрім того, інспектори змушені працювати на дорогах в режимі патрулювання — постійного руху. Що в свою чергу не дозволяє приділити особливу увагу аварійно небезпечним ділянкам дороги.

Винуватцями дорожньо-транспортних пригод, за словами правоохоронців, є як водії, так і пішоходи.

— Найчастіше причинами дорожньо-транспортних пригод у Рівненській області є недотримання безпечної швидкості руху, виїзд на смугу зустрічного руху, порушення правил проїзду пішохідних переходів та порушення правил дорожнього руху пішоходами, які здійснюють неочікуваний вихід на дорогу або перехід дороги в невстановленому місці, — розповів тимчасово виконуючий обов’язки відділу ДАІ у Рівненській області Олександр СЕМЕНЮК.

Ще однією причиною зростання ДТП в області називають неналежний стан доріг. Як зазначали учасники колегії, стан доріг далекий від ідеального. Правоохоронці, серед супутніх причин аварії маршрутки, коли загинули люди, називали неналежний стан дороги. Окрім того, що водій, очевидно, не обрав безпечну швидкість руху, маршрутку на слизькій дорозі ще й занесло і викинуло на зустрічну смугу.

Зимові дороги Рівненщини: результати рейду [Фото+Відео]



Нестача техніки, персоналу, фінансування та погана організація роботи керівниками дорожніх і комунальних служб, на думку правоохоронців, і є справжніми причинами нинішнього стану на дорогах.

Комунальники чистять вулиці цілодобово, але цього не видно [+Фото]

— На сьогодні відповідні служби забезпечені технікою лише на сорок відсотків. Однак і наявна техніка не використовується в повній мірі у зв’язку з технічною несправністю. Відсутність водіїв, пального та неналежна організація роботи керівниками відповідних організацій є причинами неналежного стану доріг у зимовий період, — каже перший заступник начальника УМВС у Рівненській області Ігор КАМІНСЬКИЙ. — Неналежна робота відповідних служб щодо утримання вулиць і доріг в зимовий період вже стала супутньою причиною семи дорожньо-транспортних пригод в області.

Рейд дорогами Рівненщини: де поділась снігоприбиральна техніка [Фото+Відео]

За словами міліціонера, станом на 25 січня 2012 року за порушення правил утримання доріг в зимовий період притягнуто до адміністративної відповідальності 19 посадових осіб "дорожніх" організацій.



Особливу увагу Ігор Камінський акцентував на тому факті, що часто правопорушники, на яких інспектори ДАІ складають протоколи, залишаються без покарання. Це стосується як дрібних, так і серйозних правопорушень.

Як приклад, міліціонер привів ситуацію з водієм маршрутки, котра потрапила в ДТП. Протягом року на водія тієї маршрутки було складено шість протоколів. Один з яких — за керування транспортним засобом у нетверезому стані. Його було позбавлено ліцензії на перевезення. Однак через 34 дні цей водій знову отримав ліцензію на перевезення пасажирів.

Проти водія маршрутки, що потрапила у ДТП на Рівненщині, порушили кримінальну справу

Однак претензії до управління головавтотрансінспекції в Рівненській області, яке видає ліцензії, її начальник Володимир ГОРОШКО відкидає. Каже, що його підлеглі постійно контролюють умови і законність видачі ліцензій.

Загалом, після колегії зробив для себе висновок, що в тому, що сталось, винні фактично всі. Водій — тому що занадто швидко їхав, незважаючи на слизьку дорогу. Облавтодор — тому що не може утримувати дороги в належному стані. Управління автомобільних доріг — тому що не побудувало відбійник між смугами руху. Державтоінспекція — бо погано контролює безпеку руху на дорогах. Головавтотрансінспекція — бо видала ліцензію водію, який був її позбавлений. І держава, яка скоротила штат ДАІ, не забезпечила технікою дорожників, не дала кошти на реконструкцію дороги і дозволила бардак, у якому водій, який може сісти за кермо в нетверезому стані, мав право возити людей.





РДБК

Відпочинок у Карпатах


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ

Останні новини