Ми у Facebook
04.07.2014, 09:16

Реформа «Укрзалізниці»: що зміниться

Уряд ухвалив постанову «Про утворення публічного акціонерного товариства «Українська залізниця». Початок господарської діяльності АТ «Укрзалізниця» очікується з 1 січня 2015 року.
Про це у ході брифінгу розповіли міністр інфраструктури України Максим Бурбак та перший заступник генерального директора Укрзалізниці Максим Бланк.

Кабмін затвердив порядок сплати 0,5% пенсійного збору при купівлі валюти

Після прийняття постанови до кінця серпня 2014 року буде проведено інвентаризацію майна підприємств та господарських товариств залізничної галузі, а до кінця вересня буде проведено незалежну оцінку майна, у тому числі майнових прав та державних пакетів акцій (часток), що вносяться до статутного капіталу АТ «Укрзалізниця». ісля проведення цих процедур до середини листопада на розгляд уряду буде подано проект постанови «Про затвердження Статуту та організацію діяльності публічного акціонерного товариства «Українська залізниця». Після прийняття постанови відбудеться державна реєстрація АТ «Укрзалізниця» та буде завершено формування майнового комплексу, побудовано структуру управління АТ «Укрзалізниця» і утворено 25 філій. Тобто, відбуватиметься поступовий перехід від територіально-функціональної структури управління до вертикально інтегрованої.

Із 1 червня - зміни у графіку руху поїздів через Рівне та Здолбунів

За словами Максима Бланка, створюватиметься єдиний центр обслуговування всіх фінансових, пасажирських і вантажних потоків, що сприятиме економічній і транспортній ефективності Укрзалізниці. «Важливо на даному етапі зберегти цілісність української залізниці як структури, що обслуговує пасажирські та вантажні перевезення - це перший етап реформи. Подальші етапи відпрацьовуватимуться після відновлення ефективності залізниці», - сказав перший заступник генерального директора Укрзалізниці. Відтак, сказав він, доцільність розмежування функцій з організації вантажних та пасажирських перевезень наразі не розглядається.

Розклад руху пасажирських поїздів по станції Рівне

Максим Бланк додав, що вже на першому етапі реформи очікується сумарне зменшення витрат на 2014 рік на 1,2 млрд. грн. Крім цього початок реформування дасть змогу відновити усі діалоги з міжнародними фінансовими організаціями, західними партнерами щодо реалізації ключових проектів з оновлення рухомого складу, покращення інфраструктурної складової, колійного господарства та електрифікації.
Перший заступник генерального директора Укрзалізниці наголосив, що при реформуванні жодної приватизації не буде - діє заборона на відчуження державного майна, зазначає Урядовий портал.





На правах реклами