Ми у Facebook
24.11.2014, 17:00

Формула-1. Гран-прі Абу-Дабі: Хемілтон – чемпіон сезону 2014 року! [+Фото]

Сезон 2014 року завершено. Всім він запам’ятається домінуванням однієї команди, McLaren, та її гонщиків, які до останнього сперечалися за титул найкращого. Переможцем дуелі став Люїс Хемілтон.
Протистояння Хемілтона і Росберга тривало по ходу всього сезону. Ніко виявився сильним суперником, Хемілтон двічі відіграв серйозне відставання і підійшов до фіналу з перевагою в 17 очок, але і гонка була унікальною - вперше в історії Формули 1 належало розіграти подвійну кількість очок.

Хемілтон здобув по ходу сезону десять перемог, Росберг - п'ять, але в Абу-Дабі обидва мали шанси на титул. У суботу Росберг завоював поул, Хемілтон стартував другим.

Троє гонщиків втратили позиції на стартовому полі в порівнянні з протоколом кваліфікації. Роман Грожан отримав унікальний штраф з втратою 20 місць на старті, а гонщиків Red Bull Racing виключили з протоколу кваліфікації за порушення статті 3.15 технічного регламенту.

Гонка в Абу-Дабі була останньою для Фернандо Алонсо в Ferrari, Себастьяна Феттеля в Red Bull Racing і Данила Квята в Toro Rosso - наступного року вони змінять команди.

Шинники привезли в Абу-Дабі «м'яку» пару складів - Soft і SuperSoft. Магнуссен, Вернь, Перес, Хюлкенберг, Феттель і Ріккардо стартували на Soft, решта починали гонку на SuperSoft.



На старті обійшлося без серйозних інцидентів. Хемілтон відразу випередив Росберга на прямій, очоливши гонку. Боттас стартував невдало, втративши кілька позицій.

Перша десятка на другому колі: Хемілтон - Росберг - Масса - Баттон - Райкконен - Алонсо - Квят - Боттас - Хюлкенберг - Перес.

Наприкінці першого кола Грожан заїхав на піт-лейн для відбуття штрафу. До третього кола Хемілтон відірвався на 1.4 секунди, убезпечивши себе від атаки за допомогою DRS. На п'ятому колі Алонсо і Квят випередили Райкконена в боротьбі за п'яте місце, на шостому фіна випередив Боттас.

Вже на 6-му колі Алонсо і Сутіл змінили гуму, на 7-му - Баттон, Квят і Райкконен, на 8-му - Гутьєррес і Мальдонадо, на 9-му - Грожан. Хюлкенберг отримав п'ятисекундний штраф за дії на старті, коли він витіснив з траси Магнуссен.

На 11-му колі Хемілтон і Боттас провели піт-стоп, на 12-му - Росберг, повернувшись на трасу позаду Льюїса. Гонку очолив Масса.

На 23-му Росберг допустив помилку на гальмуванні, виїхавши в зону безпеки, а потім швидкість його машини знизилася і Ніко поскаржився на втрату потужності - виникли проблеми з ERS.

Масса стрімко скорочував відставання і на 27-му колі випередив Ніко, піднявшись на другу позицію.

На 28-му Ріккардо перший раз змінив гуму. Загорілася машина Мальдонадо - Пастор зупинив її в зоні безпеки.

Перша десятка на 29-му колі: Хемілтон - Масса - Росберг - Боттас - Баттон - Перес - Ріккардо - Хюлкенберг - Вернь - Феттель.

Алонсо і Баттон змінили гуму і вступили в ефектну боротьбу за позицію - першу атаку Дженсон відбив, але з другої спроби Фернандо вийшов вперед.



На 30-му колі Хемілтон несподівано зменшив темп - Масса відіграв у нього відразу дві секунди. На 30-му колі Магнуссен змінив гуму, на 31-му - Вернь, на 32-му - Хемілтон, повернувшись відразу за Росбергом, і на прямій вийшов вперед.

На 33-му колі Боттас випередив Росберга в боротьбі за третю позицію.

На 35-му колі Росберг змінив гуму, на 36-му - Боттас. На 38-му колі Феттель випередив Росберга в боротьбі за сьому позицію, а Хюлкенберг провів піт-стоп.

На 41-му колі Феттель намагався випередити Переса, але Серхіо красиво відбив атаку, а на наступному колі звернув у бокси. Росберг широко виїхав в зону безпеки першого повороту і поступився позицію Баттону.

На 43-му колі Хюлкенберг випередив Алонсо в боротьбі за дев'яту позицію.

На 44-му колі Масса звернув у бокси, повернувши лідерство Хемілтону.

На 45-му колі Кобаяші зійшов з дистанції через виниклу вібрації. На 46-му колі Хюлкенберг випередив Росберга в боротьбі за сьоме місце.

Масса додав темп - за десять кіл до фінішу він поступався Хемілтону десять секунд, маючи свіжий комплект більш м'якої гуми і відіграючи по секунді на колі.

На 47-му колі Феттель змінив гуму, на 48-му - Ріккардо. На 49-му колі Феттель випередив Алонсо в боротьбі за дев'яту позицію.

Перша десятка на 49-му колі: Хемілтон - Масса - Боттас - Ріккардо - Баттон - Хюлкенберг - Росберг - Перес - Феттель - Алонсо.

На 50-му колі Феттель випередив Росберга в боротьбі за восьме місце. Алонсо поскаржився команді на зниження потужності двигуна.

На 51-му колі машина Росберга різко втратила швидкість, він пропустив кількох суперників і вибув з призової десятки. Інженер запропонував Ніко згорнути в бокси, але він вважав за краще залишитися на трасі.

Льюїс Хемілтон виграв Гран-прі Абу-Дабі, здобувши 11-ту перемогу в сезоні, тридцять третій у кар'єрі і завоювавши другий чемпіонський титул.



Обидва гонщики Williams піднялися на подіум, гарантувавши команді третю сходинку в Кубку конструкторів, а Вальттері Боттас закінчив сезон на четвертому рядку в особистому заліку - фантастичний прорив після торішніх невдач.

Сезон 2014 завершено. Початок нового відбудеться через 110 днів. Чекаємо з нетерпінням!

1. Л.Хемілтон Mercedes 1:39:02.619
2. Ф.Масса Williams + 2.576
3. В.Боттас Williams + 28.880
4. Д.Ріккардо Red Bull + 37.237
5. Д.Баттон McLaren + 1:00.334
6. Н.Хюлкенберг Force India + 1:02.148
7. С.Перес Force India + 1:11.060
8. С.Феттель Red Bull + 1:12.045
9. Ф.Алонсо Ferrari + 1:25.813
10. К.Райкконен Ferrari + 1:27.820
11. К.Магнуссен McLaren + 1:30.376
12. Ж.Вернь Toro Rosso + 1:31.947
13. Р.Грожан Lotus + 1 коло
14. Н.Росберг Mercedes + 1 коло
15. Э.Гутєррес Sauber + 1 коло
16. А.Сутіл Sauber + 1 коло
17. У.Стівенс Caterham + 1 коло

Особистий залік:

1. Л. Хемілтон (Mercedes AMG) — 384
2. Н. Росберг (Mercedes AMG) — 317
3. Д. Ріккардо (Red Bull) — 238
4. В. Боттас (Williams) — 186
5. С. Феттель (Red Bull) — 167
6. Ф. Алонсо (Ferrari) — 161
7. Ф. Масса (Williams) 134
8. Д. Баттон (McLaren) — 126
9. Н. Хюлькенберг (Force India) — 96
10. C. Перес (Force India) — 59
11. К. Магнуссен (McLaren) — 55
12. К. Райкконен (Ferrari) — 55
13. Ж.-Е. Вернь (Toro Rosso) — 22
14. Р. Грожан (Lotus) — 8
15. Д. Квят (Toro Rosso) — 8
16. П. Мальдонадо (Lotus) — 2
17. Ж. Б"янкі (Marussia) — 2

Кубок Конструкторів:

1. Mercedes AMG — 701
2. Red Bull — 405
3. Williams — 320
4. Ferrari — 216
5. McLaren — 181
6. Force India — 155
7. Toro Rosso — 30
8. Lotus — 10
9. Marussia — 2

Див. також:

Формула-1. Гран-прі Бразилії: перемога Росберга загострила боротьбу за чемпіонство





На правах реклами