Ми у Facebook
24.05.2015, 18:45

Питання по субсидії чи демобілізації - "гаряча лінія" Рівненської області

На Рівненщині функціонує телефон "гарячої лінії". Найчастіше за цим номером телефонують жителі області, щоб дізнатися про процес демобілізації, оформлення субсидії, а також телефонують і переселенці, щоб отримати допомогу.
З початку року на «гарячу лінію» Рівненського обласного контактного центру (0 800 500 078) звернулися понад чотири тисячі жителів Рівненщини.

Як повідомили фахівці центру, найчастіше телефонували з питаннями щодо оформлення субсидій. Так, майже три тисячі споживачів Рівненщини просили допомоги у роз’ясненні механізму нарахування субсидії, а також у заповненні бланків заяви та декларації.


"Гаряча лінія" Рівненської ОДА працюватиме цілодобово


Також цьогоріч на «гарячу лінію» звернулося півтисячі переселенців. З них майже шістдесят – це кримчани, більше двох сотень - з Донеччини й стільки ж з Луганщини. Вони просили допомоги в наданні їм житла, оформленні дітей у дитсадки та навчальні заклади.

Окрім того, жителі Рівненщини телефонували, аби їм посприяли у вирішенні соціальних, житлових, комунальних та транспортних питань.

Разом з тим, з лютого місяця на базі обласного контактного центру запрацював інформаційний центр для учасників АТО та членів їх сімей. За номером «гарячої лінії» також можна вирішувати питання щодо формування, збору та передачі вантажу в зону АТО.

В Україні запрацювала дитяча "гаряча лінія"

Довідково: «Гаряча лінія» (0 800 500 078) працює цілодобово.





На правах реклами

купити смартфон Apple iPhone 15 Pro max у Львові, Україна


Актуальні новини України за сьогодні на https://www.ukr.net

Допомога ЗСУ